' Gästbloggaren Malin


Eftersom Hannah befinner sig i Undersvik, så tänkte jag skriva ett litet inlägg och berätta hur hon har det. Hon har det bra där ute i skogen, magen är bättre nu så hon mår bra. Dem gör inte så mycket annat än att äta om dagarna men de gillar hon nog, tror jag. ;) Hon hälsar att hon berättar mer när hon kommer hem imorgon.





Nu när jag ändå skriver här tänkte jag bara berätta för er hur otroligt glad jag är att jag fått lära känna Hannah. Vi har endast känt varandra i typ en månad men de känns som många, många fler! Vi förstår varandra så bra och har så många likheter. Jag tycker om henne så himla mycket och fast vi inte känt varandra så länge så betyder hon mycket för mig.
Det finns ingen som Hannah, så jag är så otroligt glad att just jag får vara hennes vän! 
Jag hoppas och tror att detta är början på en lång vänskap ♥



♥ ♥ ♥

Puss & kram, Malin


Kommentarer
Postat av: Hannah

Men gumman. Du är så söt!! <3

2010-02-21 @ 15:08:45
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0