' Alla hjärtans dag

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Idag är det ju alla hjärtans dag och jag hoppas att alla har en bra sådan. Själv ska jag träffa pojkvännen till kvällen och vi ska hyra gratis kärleksfilmer.. tihi. Vi struntar i sånt där med presenter. Vi har fullt upp att köpa presenter till våra familjer som fyller år stup i kvarten, haha. Vi vet nog vad vi betyder för varandra utan presenter så film blir kanon.

Nu ska jag hämta lillebror på träning, sen handla, sen ska det bakas bullar så det står härliga till. Kanske jag hinner med en promenad i det fina vädret också? Vi får la se!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0