' 4 sanningar om mig


* Jag älskar förändringar. Även om jag skulle chansa (som tillexempel med hårfärgen) så vill jag ha en förändring. Det kan vara vad som helst. Prova en ny maträtt, möblera om mitt rum, prova en ny klädstil, en ny hårfärg osv osv.

* Jag är jättenervös för att öppna paket. Dels för att jag är så nyfiken och det är spännande, och dels för att man aldrig har någon aning om vad som ligger i ett paket! Sen är jag så rädd för att folk inte ska se att man blir glad och tro att man är missnöjd. Detta gör att jag tar hundra år på mig att öppna paket och folk blir lite otåliga efter en stund.. haha

* Jag tycker navlar är väldigt obehaglig. Av någon anledning! Inte för att jag brukar "pilla mig i naveln" men om man sätter fingret i naveln känns det som att man ska få in fingret i hela mag- och tarmsystemet typ. Haha ni får tycka att jag är konstig! Men jag får panik när jag ser någon pilla sig i naveln..

* Jag ryser av bomull, servetter, papper och snö! Ni vet när det gnisslar under skorna av snön? huuua!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Intressant!

2010-02-02 @ 17:50:33
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0