Allt och ingenting

Är sjukt trött just nu. Vet inte varför men så fort jag tvättat bort sminket med en viss sminkborttagning jag har, från Loréal, blir jag så himla trött. Det svider i ögonen och jag orkar knappt hålla dem uppe!

Ikväll har jag redigerat färdigt bilder från en fotografering jag haft med temat sport och fritid. Nästa fotografering som står på tur att få redigeras är bröllop! Sååå kul :) http://hannahsfoto.se

Imorgon har jag sovmorgon och börjar 11, lyx! På kvällen blir det Step!
Lottar förresten ut inbjudan till bloggsvar också i fotobloggen så anmäl er gärna där, ni som vill ha det!
Nä nu blir det verkligen sovdags, jag som tänkt kolla på OC men det går bara inte. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0