' Jag kan konsten att skära sig i handen istället för brödet.

(Som ni ser har jag märkt ut i handen var mitt sår sitter)

Stog och lagade mat i evigheter kändes det som, så hade jag bara det sista kvar; vitlöksbrödet. Därför skulle jag skynda mig lite och orkade inte plocka upp skärbrädan igen så jag höll brödet i handen och skar. Lite för långt. Så nu sitter jag med ett 3 cm-långt sår mitt i handen blöder fortfarande fast det var flera timmar sen nu. Blev rädd eftersom det rann så mycket blod i början men nu är det bättre. Jag fick tejpa och om det inte slutar blöda får jag sy. Men det vill jag inte så jag sitter och hoppas på det bästa. Hoppas ni haft en bättre kväll än mig ;) Nu: åter till Millenium. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Xev

Ja det där har hänt mig också

2010-07-03 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0