' Ja det var ett j*vla tjat om mitt plugg..

Känns faktiskt kul att jag har 60-80 unika besökare om dagen trots min otroligt kassa uppdatering. Man får ju lite dåligt samvete. Men det är ju bara en period jag har så här mycket så jag hoppas ni stannar! Det är ju bara att följa mig via bloglovin så vet ni när jag uppdaterar :)
Jag har huvudvärk idag också, men det hindrar inte mig från att plugga. Jag kom nyss hem från skolan, har sett esteternas slutproduktion: Carmen. Den var bra! Nu sitter jag bänkad i tv-soffan, dock inte för att se på tv utan för att plugga. Och här tänker jag inte kliva ifrån förrän uppgiften är KLAR!
Så kära vänner, ni får som sagt hålla ut med den här glesa uppdateringen, kanske bara 2 veckor till.. ni är ju bäst det vet ni väl? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0