' Inte ruttna vid datorn

.. nej det tänker jag inte göra för det här lovet tänker jag ta vara på varenda minut av såfort jag inte pluggar, som jag tyvärr måste prioritera. Nej men annars ska jag ha kul! :)
Var upp 04:20 imorse och åkte hem tidigare för anglingen för jag ska orka idag/ikväll. Ligger på soffan nu och kollar på I taket lyser stjärnorna. Tänker nog vila lite sen ta ett varmt bad. Kl 14 ska jag befinna mig på sporthallen i Bollnäs för då spelar Victor match. Och kl 17 bjuds det på middag. Både min och Victors mamma har samma tid, samma dag. Så jag vet inte var vi hamnar än... ikväll är det fest iallafall.
Blir inte så mycket uppdateringen det här lovet, men har lite saker att visa er iallafall så kommer väl upp nåt inlägg då och då :)) Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0