Nu har allvaret börjat...

Ja, nu känns det att skolan kommit igång. Vi slutade halv 10 idag för våran lärare som gick hem skulle vi haft resten av dagen så då blev det inget. Men vi stannade kvar och pluggade tills nyss så duktig som vi är ;) Vid halv 3 åkte jag hem. Gjorde en uppgift + skrev i loggboken.

Har några uppgifter framför mig nu som måste göras, bl.a. en historia uppgift och två borecensioner m.m.

Nu har det mesta dragit igång; dans på tisdagar, sånglektion på torsdagar, också konfan då som kommer vara nån gång i veckan och sådär. Sen ska jag börja simma också fr.o.m. måndag när simhallen öppnar :) Fick en förfrågan om jag kunde vara ledare för en simskole grupp varje torsdag också men jag var tvungen att säga nej för jag kan verkligen inte ta på mig mer. Folk i min omgivning säger åt mig att inte ta på mig så mycket och det har dom rätt i så jag slipper stressa. Blir det för mycket så blir det heller inte roligt längre och det är ju inte meningen. Jag har ju faktiskt skolan att tänka på i första hand. Nu är det bara sista året kvar!

Nu ska jag välja en upptäckare att skriva om på historian! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0