Min fredag kväll.

 

Hann inte med att åka till Petra igår :( Missade idol gjorde jag också! Men victor kom iallafall .. :) Just nu sitter jag och kikar runt lite här på bloggar och facebook och sånt, sen ska jag sätta igång att fortsätta plugga så jag blir klar nån gång :) Ikväll ska jag få min efterlängtade maxmat! Sen ska jag kolla på Victors innebandy match. Det är seriepremiär och sånt så det ser jag fram emot. Ska faktiskt försöka fixa en dagens outfit lite senare! Måste bara hitta någon som ställer upp bakom kameran.. :) Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan , fin blogg !

Ja e en brud på 15 bast som skriver om min vardag, outfits, skönhets tips o ibland skvaller

lust o följa mig med bloglovin ? (L)

så följer jag dig!

puss / emmy

2009-09-18 @ 16:27:39
URL: http://baraeemmys.blogg.se/
Postat av: ronak - PPPIGGELIN.BLOGG.SE '

Åh, fin blogg! ^^

Läs gärna om min dag, och kommentera vad du har gjort idag. Skulle betyda mycket. :)



Kram! =)

2009-09-18 @ 20:51:54
URL: http://pppiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0