Måndag, 09:45

Godmorgon alla glada, själv är jag trött så ögonen svider...

men jag är lite glad för jag har hittat världens finaste lägenhet i Gävle! Centralt och allt, en 1:a på 40 kvm.. till ett bra pris. Synd bara att det är ett tag kvar innan man ska flytta för då är den väl borta..

I lördags var jag barnvakt till 02:30, somnade inte förrän efter 05:00.. sov till 13:30 igår då mamma ringde och väckte mig och Victor för vi skulle äta lunch. Så vi bestämde oss för att ta en slapp dag igår.. först åkte vi till pappa och lånade några filmer, sen gick vi ner på plan och sparkade lite fotboll.. sen gick vi en liten skogspromenad i solen och jag skulle kolla efter kantareller för pappa och åsa hade hittat så många där ;) men jag hittade inte en enda... typiskt. Sen kom jag och Joel (lillebror) på att vi ville köpa en ponny men det fick vi inte, haha. Synd..

Idag .. ska jag gå i skolan till 14:00 typ,  sen ska jag fota två tjejer i min klass : )  Så nu hoppas vi på det bästa, önska mig lycka till ;) hehe.

Började 09:00 idag också kommer vi hit och då är tydligen läraren sjuk.. jippie. Men sånt är livet. Nu ska jag sluta babbla en massa och försöka slita mig från datorn en sväng.. puss, ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jo det skulle jag kunna göra! ;D

2009-09-07 @ 14:51:01
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0