Lustigt..

Gud vad lustigt, precis när jag skrivit det där inlägget nedanför om "det gör ondare att föda barn" så får jag ett sms om att Nathalie i min klass är påväg in för att föda nu! Jag hoppas allt går bra och jag skriver nu innan jag får veta något att jag tror det är en pojke ;) jag gissade ju rätt på petras så vi får se om jag gör det den här gången med.. som sagt, hoppas allt går bra nudå! Dom hade fått åka ambulans in för det gick så fort. :p



update: hon fick en son! Grattis Pierre och Nathalie :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Den ser väldigt skön ut :)

så vi får se hur det blir med att köpa.

Men tack för kommentaren!

2009-09-13 @ 21:43:41
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0