Lite om piercingen..

Hej! Nu är jag hemkommen från Gävle med: Ett par grå benvärmare, en grå stickad tröja och en grå mössa från Gina Tricot, ett vitt linne, två pack strumpbyxor och hårfärg från H&M och som ni kanske såg i det tidigare inlägget; hål i tungan.

bild från google.

Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv! Trodde inte jag skulle våga men nu är det över :) min tunga har faktiskt inte svällt upp så mycket som alla prata om att den skulle göra så jag har haft tur med det. Det gjorde inte ont att ta själva hålet men när hon bytte stav och grejade gjorde det väldigt ont och jag skakade som fan i mun :p haha. Nu känns det helt okej men jag kan inte lipa eller vad man ska säga för då spänner/stränar det under tungan.
Enda nackdelen är ju att det är svårt att äta nu ett tag, men jag åt strips typ direkt efter och det gick rätt bra, jag har liksom fått in en rutin på hur jag äter. Haha.. hemgjord pizza gick däremot sämre men ostkrokar går bra ;) höhö.. gör mig inget! Men men, blir väl mest soppa framöver nu eller om det är något annat som är lätt att skära i småbitar :P får kolla matsedeln i skolan till veckan ifall jag måste ha med matersättning eller något :))


åh jag klantade till mig lite när vi åkte hem från Gävle idag, först kollade jag fel så vi fick åka tåg till söderhamn istället för bollnäs, sen tog vi bussen från söderhamn och hem, så hoppade victor av före mig i bollnäs och jag hade min mobil i hans jacka :s de glömde vi naturligtvis bort.. så nu är jag utan mobil till imorgon om det är någon som har försökt skicka sms eller ringa och inte fått tag på mig :p herrejösses vad text det blev nu. Ska försöka slänga upp lite bilder på kläderna imorgon också :)

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: tack för tipset! ;). Händer idag? ^^.

2009-09-26 @ 00:23:45
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: okej ;D. Min bror fyller år i morgon så jag får vara hemma haha x). Annars blir det mycket bloggen ;D.

2009-09-26 @ 15:32:11
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär! Har ni bra väder hos dig?^^

Här i luleå har vi det molnigt.

2009-09-26 @ 18:00:30
URL: http://haidis.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi okej ;D

2009-09-27 @ 00:26:34
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0