Ledig dag-idag.

Jag kan ju börja inlägget med att fråga om det är någon som vill ta över min hög med läxor? :) Nej, jag tänkte väl det..

Idag är den enda dagen i veckan jag är ledig från både dans, sång, konfirmation å andra saker så därför tänker jag passa på att plugga allt vad jag kan ikväll så jag har det gjort! Ska bli himla skönt. Blir ju lite stressigt när man har andra saker att göra också och som vanligt när skolan dragit igång blir min almanacka proppfull.. :)

Nu ska jag iallafall passa på att sova en sväng för jag är lite trött..

Ursäkta detta trista inlägg.. kommer lite roligare ikväll :) Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :) Kolla gärna in vår tvillingblogg:

www.nattievikkie.blogg.se

kramar

2009-09-21 @ 14:27:08
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadå, gör det :)

2009-09-21 @ 16:09:45
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin blogg!

Gå gärna in på min blogg för jag har frågestund! Fråga vad du vill! /EMMA



www.lholipop.blogg.se

2009-09-21 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0