Helgen



I fredags sov jag hos pappa.

I går åkte jag hem till mamma. På kvällen kom Sandra & Therese och vi åkte hem till Pontus där det var ett gäng och festade eftersom Johan fyllde 17 år igår. Men blev inte där alls länge förrän vi gick hem till Johan, satt på altan och hade trevligt. Sen åkte vi vidare in mot stan. Therese & Sandra gick in på Tranan och vi åkte till Statoil, träffade lite folk, åt mat, och så vidare till max där vi träffade ännu mer folk.. träffade även Victor också som jag saknat himla mycket. ♥
Johan åt mat på max och jag satt desperat och försökte få upp isen ur hans läsk som jag kunde bedöva tungan med.. gick inte nå vidare bra om man säger så och Johan försvann iväg ett tag, kom tillbaka med en mugg FULL med is och sa "här har du din jävla is" hahaha. Ja, det kanske inte låter så kul men vi hade rätt kul åt honom. Så jag tuggade is resten av kvällen..


bild från google

Efter max gick vi hem till Nils där det var en massa folk, Victors klass hade haft klassfest den kvällen så det var mest folk från deras klass. Vid tre inatt kom vi hem jag och Victor och sov här.



I morse när vi vaknade gick vi in, Victor påstod att vi skulle göra "värsta goda frukosten med kokta ägg och grejer" så jag sa: ja, vad kul för dig! Då kom han på sig själv, att jag kan ju inte äta "värsta goda frukosten" just nu. Haha. Men äggen gick i iallafall :) Hoppas jag kan äta som vanligt snart igen utan att det gör ont!

 bild från google.

Vid 14-tiden åkte jag och jobbade för dom ringde i veckan och frågade om jag kunde komma och jobba idag så jag ställde självklart upp. Kul när dom ringer och frågar sådär! Så jag jobbade till 20:30 ikväll, kom hem.. sen dess har jag suttit med facebook och historia-uppsatsen som skulle varit inne i fredags. Men jag fick den senare än alla andra så fick lite längre tid på mig. Nu är den snart klar!


bild från google



Tänk om man kunde knäppa med fingrarna om man ville få något överstökat! Då skulle jag knäppa med fingrarna för en dusch, en renbäddad säng, ett städat rum och alla läxor gjorda ikväll.


bild från google

Gud så skönt det hade varit.. nu ska jag sluta babbla. Å fortsätta med sånt som man tyvärr inte kan knäppa med fingrarna åt. Spelar ingen roll om jag blir vaken hela natten för nu ska jag få det gjort! Hellre det och är trött imorgonbitti än att jag retar mig på läxor å ett stökigt rum... Tack för mig! godnatt :) ♥


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha jag såg när du grävde is på max :P

2009-09-28 @ 23:39:35
Postat av: Hannah

haha! jaha :p du skulle sagt hej ;D

2009-09-29 @ 13:56:35
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hehe, det törs jag inte :P

2009-10-01 @ 00:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0