vi ser det snöar, hurra! Eller..?

0-4ec1f5ac22622cb697db4483be47533a.png

Kolla varifrån!

vi ser det snöar, hurra! Eller..? Jag har iallafall sett fram emot snön den här vintern så för mig är den efterlängtad! Jag har faktiskt planerat presenter till 12 stycken som fyller år nu före, kring och efter jul. Julklappar har jag också funderat ut till alla 31 stycken som man ska fixa julklappar till, utom "Barnen" som är 11 stycken. Ja, jag och victor har elva syskon tillsammans. Victor har faktiskt hjälpt mig med planeringen. Ni får tycka att jag är ute i god tid men man måste passa på när det är roligt, och inte stressigt. Nog om det. Ha en bra dag alla:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0