Resmål i livet

Dessa länder/ställen/platser ska och vill jag uppleva i mitt liv!

Gotland- har aldrig varit där men de säger att det ska vara fint




Frankrike ska dit med de andra konfirmand-faddrarna i Juni.




Hollywood- vilken upplevelse!



Polen - auschwitz, får ont i magen av att tänka på det! Ska dit i April med konfirmandgänget



Snorkla - något jag absolut vill prova på! Ser skit häftigt ut :)


Delfiner - att bada med delfiner vore verkligen en upplevelse!


Sverige - ja sen vill jag faktiskt åka en rundtur med bilen i Sverige. Utan någon tidspress, bara spara pengar och sen åka och stanna på ställen och uppleva helt olika saker ett gäng kompisar, sova i bilen. Bara vara impulsiv! Det tror jag skulle vara nyttigt och dessutom lär man ju sig vägarna i Sverige. Det är mycket man vill se i andra länder men jag tror också att det är mycket i sitt eget land man har missat.




Tyskland (tyska slottet på bild) - dit ska jag i April med konfirmand-gänget.



Relaxa - ja tänk att bara få ligga på en sån här strand. Dricka goda drinkar, äta goda frukter, bli solbränd, ligga och njuta och se på allt det fina. Prova surfing, bada i havet och bara .. vara.



Skulle jag få uppleva bara några av dessa resor (förutom de jag ska göra) skulle jag vara nöjd! Det skulle verkligen vara en upplevelse för mig och ge mig nya erfarenheter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: ja jag känner mej lite mer taggad nu när jag haft ett litet "uppehåll" hehe ;) men drygt att mitt internet hakar sej när jag försöker ladda upp nya bilder :/ hoppas det löser sej snart. Får fråga Telia, för så segt ska det inte gå.. :p Ja, Malin hade ju kolik när hon var bebis. Men sen kunde ju inte hon sova. Dom fick ju åka bil med henne så hon skulle somna, å vid varje korsning eller infart, när dom var tvungen o sakta in så vaknade hon o skrek. Hon drömde massa mardrömmar så dom fick smälta sånt där över huvudet :p hehe. Du fattat säkert vad jag menar, du gjorde väl också det? :) AnnSofie förklarade ju sen varför hon inte kunde sova o vad hon drömde o varför ;) <3

2009-10-31 @ 12:53:13
Postat av: Petra

Kommentaren var från mej. Det försvann tydligen ;p

2009-10-31 @ 12:55:52
URL: http://petramonicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0