Räknas psykisk frånvaro i skolan?

Ibland måste man tänka sig för och sätta hälsan i första hand. Ibland går det så långt att man skulle hamna mer efter i skolan om man går till skolan, än om man skulle stanna hemma från skolan.
Jag har:

- 2 samhällsuppgifter som skulle varit inne i tisdags
- 1 sjukvårdsuppgift som ska in på måndag
- 1 historiaprov på fredag som jag inte hunnit kolla på än.

+ att det är min tur att baka till klassen den här veckan. Och att jag imorgon har sånglektion mellan 16.25-16.55, fadderträff 18.15-19.30, sedan dans mellan 20.05-21.00..

Jag har även en bokrecension som ska in efter höstlovet, har inte läst den tjocka boken ännu. Knappt börjat.. orkar inte rabbla upp nå mer.

Imorgon är jag sjukanmäld.

Kommentarer
Postat av: Erika

Var hemma du och ta det lugnt! Det är viktigt, känner själv att jag också skulle behöva det ibland :/

2009-10-14 @ 21:42:42
Postat av: Hannah

Erika: Ja det känns som det behövs. Det skulle nog vi alla behöva, få en ledig dag till att plugga ibland så vi kan minska stressen litegrann..

2009-10-14 @ 22:09:43
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0