Donera organ

Igår registrerade jag mig på den HÄR sidan, vilket betyder att när jag dör kommer jag att kunna donera mina organ till någon annan som behöver dom mer än jag, förstås. Efter det vill jag krimeras och det spelar ju inte någon roll om jag har mina organ eller inte, men det kan spela stor roll för någon annan som kanske dör om de inte får de organ de behöver från mig. Tänk om det hade varit du, eller någon anhörig till dig som behövde ett organ.

Det spelar ingen roll hur gammal man är så kan man registrera sig.




Gå in på den här länken för att läsa mer eller registrera dig: http://www.donationsradet.se/templates/DR_Page____232.aspx


600 människor väntar. Ditt beslut kan rädda liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0