Dålig uppdatering beror på...

Anledningen till att jag inte är aktiv här är för att vårat internet är ur funktion här hemma. Så just nu sitter jag vid mammas mobila bredband men det är bara tillfälligt.

Det händer inte så mycket speciellt i mitt liv nu iallafall förutom att det är höstlov och jag har massor av plugg som tynger mina axlar. Ska försöka få bort så mycket som möjligt det här lovet..

Ikväll har jag och Therese haft filmkväll här, kollat på scary movie m.m. Har även tillbringat natten hos pappa vilket var ett tag sedan.

På onsdag ska jag fotografera Nordic Kids instruktörerna på sporthallen. Spännande, spännande!
Nu ska jag nog göra mig klar och gå och lägga mig å läsa lite vecko revyn eller något :) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0