' You'll be in my heart

Godmorgon! :)

Ska strax göra mig iordning innan Hanna kommer och hämtar mig. Vi ska åka till min sångpedagog och öva in låtar som vi kommer att sjunga i kyrkan i januari.  Vi ska hålla en "konsert" för att samla in pengar till barncancerfonden. Vi är 6 stycken som genomför det här och jag tror det kommer bli kanon. Återkommer om detta!

Ni måste lyssna höra första låten och lyssna på texten,

jag ryser när jag tänker på vad bra den passar in.

Come stop your crying, it will be alright

Just take my hand, hold it tight

I will protect you, from all around you

...

For one so small, you seem so strong

...

You'll be in my heart, no matter what they say

you'll be in my heart, always

...

When destiny calls you, you must be strong

I may not be with you, but you've got to hold on

 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Säg till när biljetterna börjar säljas! Kram

2009-11-19 @ 10:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0