' svar på kommentar

om ' Lägger ner.:
Vilka tre kompisar? svara gärna i ett blogginlägg!



• Min mammas moster & morbror, som vi även bor granne med, var fosterfamilj åt två tjejer som 2 och 3 år äldre än mig. Varav den ena jag kom väldigt nära. När jag var 12 år blev systern mördad.
• När jag var 13 år gick en av mina närmsta vänner bort i cancer. Vi har bott grannar hela livet och gick med varann från dagis till 6:an, då hon dog.
• Den sista orkar jag inte prata om just nu för det är fortfarande overkligt och du kan läsa mer om det HÄR.

Jag orkar tyvärr inte svara mer utförligt på din fråga. Hoppas du fick det svar du ville ha ändå.

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Återigen känner jag igen mig så väl, jag tror t.om vi kände samma tjej som blev mördad. Lotta? Hon gick i min klass :/ Och min barndomsvän dog också i cancer. Livet är så fruktansvärt orättvist! En annan kompis föll bara ihop och dog, det blev fel på hjärtat.



Jag förstår att allt måste kännas så overkligt och hemskt, och det enda råd jag kan ge dig är att gråta när du känner för det, skrika när du känner för det, skriva av dig när du känner för det och framför allt prata om det! Ingen tycker du är dryg, alla förstår! Jag skrev av mig mycket på min blogg, fast då var det dagbok på Lunarstorm, när min barndomsvän dött i cancer, och det hjälpte otroligt mycket. Jag fick mycket stöd ifrån främmande människor som stöttade, och det hjälpte faktiskt jättemycket!



Sänder massa tankar till dig och hennes anhöriga! Usch, det är fruktansvärt!!

Kramar

2009-11-23 @ 19:17:57
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0