Sjuk

Vaknade ungefär 05:30 imorse med en massa utslag, försökte somna om men det var svårt eftersom det kliade så mycket men till slut gick det. Vaknade återigen 08:00 med ännu mer utslag. Så jag åkte upp på hälsocentralen där jag fick träffa både akut-sjuksköterska och läkare.. det var i samband med allergi och stress så då vet jag det.

Åkte hem till Victor, mådde illa, åkte och lämnade tillbaka bilen hos mormor alldeles blek och kallsvettig. Sen när jag kom tillbaka fick jag springa på toaletten där jag spydde som bara den.. :( men det var ju skönt då jag slutade må illa men nu känns det som att det börjar komma tillbaka igen och ja..jag hoppas inte..

Tror mamma ska åka hem från jobbet och jobba hemifrån så hon ska hämta upp mig här. Hoppas verkligen inte att det är magsjuka och att de andra isåfall får hålla sig frisk.

Så har min dag sett ut.. så jag hoppas bara på bättre tider..



Update: Jo, jag spydde en gång till.. undrar om det är av vaccinet för jag har hört en till som gjort det. Just nu ligger jag i sängen och har nyss sovit en stund. Känns lite bättre nu men jag är grymt hungrig eftersom jag bara ätit en enda liten rostad macka på hela dagen och nu är klockan 18:00. Och mackan fick jag ju inte behålla så länge..
Mamma är påväg hem från affären nu med nyponsoppa och så :) vågar inte äta något varmt. Blir nog hemma från skolan imorgon med. Byebye :)

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; haha ja, jag ska ta den ;D min mor tvingar mig nämligen ;)

2009-11-05 @ 20:03:07
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0