' många sanningar om mig själv

berätta sju sanningar om dig själv:
- jag är nöjd över mig själv när jag fått gjort mig iordning, piffat upp mig lite extra
- jag är galen i chips & dip, speciellt dill & dill eller sourcream & holiday
- jag är otroligt less på skolan
- när jag inte har ordning runtomkring mig så fungerar jag inte som människa..
- jag älskar att sjunga och dansa
- jag har väldigt höga krav på mig själv vad gäller; personlighet, utseende, betyg, träning m.m.
- jag längtar efter ett eget boende som jag kan pyssla om alldeles själv

sex sanningar om hur du var som liten:
- väldigt lillgammal
- väldigt blond
- väldigt mycket storasyster
- ansvarstagande
- glad
- beslutsam och ordningssam

fyra sanningar om mitt kärleksliv:

- Det har varit jag & Victor i 10 underbara månader <3
- Victor är det bästa som har hänt mig
- Vi hoppas båda på att få leva tillsammans resten av våra liv
- vi träffades på en buss påväg till sthlm för att kolla på körslaget

fyra sanningar om mitt familjeliv:

- jag har två familjer, en på mammas sida och en på pappas
- jag har 3 riktiga syskon, ett på mammas sida och ett på pappas, plus ett styvsyskon jag fått på köpet
- mamma och pappa separerade när jag var 9 månader
- jag drömmer om att en dag få bilda min egna familj

tre sanningar om mitt kompisliv:

- Jag önskar jag hade en "bästa vän"
- Jag har ungefär 3 st. kompisar från min barndom som jag fortfarande umgås med
- Jag förlorade 2 vänner när jag var liten. Varav en blev mördad och en dog p.g.a sjukdom.


två sanningar om min personlighet:

- Egentligen är jag en väldigt glad och social person. Hade jag inte haft problem med mage o.s.v. hade jag orkat leva upp till det mer
- Jag är nog ganska snäll

en riktigt extremt otroligt jävla hemlig hemlighet är:

- hemlig!


Kommentarer
Postat av: elrika

usch vad hämsk att du har 2 kompisar som gått bort:(

dt e inget man vill uppleva . får man fråga vad hon /han hade för sjukdom :o

kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-11-18 @ 14:01:42
Postat av: Hannah

Svar: Ja, det är absolut ingenting man vill uppleva. Tjejen med sjukdomen hade leukumi (cancer i blodet). Kram!

2009-11-18 @ 16:07:38
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Tåmma

Jag då...:-( inget spår av mig...

2009-11-18 @ 22:49:10
Postat av: hannah

svar: ledsen tåmma... det får bli nästa gång! :)

2009-11-18 @ 22:55:51
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0