' Stilrent. Harmoniskt. Inspiration.

..ja det är min dröm-inredning och så ska jag garanterat ha det! Så, direkt riktat till min familj: Jag önskar mig presentkort på inredningsbutiker i julklapp och födelsedagspresent eftersom det är dags snart för min del.

Inspiration på hög nivå..

Jag ska ha en text ovanför sängen i mitt hus! Dock bara en mening, så det ser rätt enkelt- men fint ut. Något i form av "sweet dreams" i skrivstil eller något liknande.


Öppet!


Snyggt!


Fräscht!


Mysigt!

Harmoniskt

Jag måste nog vinna på lotto för att uppnå allt detta..



Kommentarer
Postat av: Petra

Svar: nej, jag tror inte att hon har växt ur den ännu. Det är ju så olika på storlekar beroende på var kläderna kommer ifrån. Jag rensade hennes lådor idag o jag sparade båda två iallafall. Men jag har inte änvänt dom på ett tag nu eftersom det varit så kallt. Hon har mest haft långärmat. Det blir ju att jag klär henne efter mig själv, fryser ja så har jag långärmat o då får hon det också.. Utan att ja tänker på det ;p hehe.. Men hon har många Bodys med 56 på som hon fortfarande använder iaf. Även fast det är 62/68 som gäller i hennes ålder :)

2009-11-18 @ 22:48:19
URL: http://petramonicajohansson.blogg.se/
Postat av: Frida E

Ska du bo såhär så tänker jag flytta in hos dig :p haha :)

2009-11-22 @ 11:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0