' Kappahl



Kappahl öppnade här i stan i torsdags.
Kul att det händer lite nytt här i våran lilla stad, alla som klagar på att det aldrig finns något att köpa.

Var in där i fredags, andra dagen dom hade öppet. Hittade några söta armband i närheten av kassan som jag ville kika på. Ska ta loss ett armband, och gissa om hela ställningen "följer med"?
Jag fick hela stången i handen och alla armbanden ligger på golvet. När jag ska böja mig ner för att plocka upp de stackars armbanden kommer jag inte ner på golvet för jag har sån träningsvärk!! Pinsamt..
Så, jag har alltså redan hunnit göra bort mig där.

Hittade en mysig röd morgonrock där också som jag önskade mig av mormor i julklapp!

Mamma & Pappa: Jag vill ha i julklapp (a) (eller något liknande).
Från Kappahl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0