' Filmkväll

Är som sagt husvakt. Jag och Victor har ätit kött och potatisgratäng med bea, gurka & fetaost och vitlöksbröd. Kan inte återge hur gott det var ;) Nu är det film som gäller- gladiator. Inte en film i min smak precis så därför sitter jag här. Har iallafall kollat på Pippi flyttar in i villa villekulla och hitta nemo ;) Haha. Hitta nemo är bäst! Doris gör hela filmen, enligt mig.

Har även varit på ishallen och åkt på allmänhetens åkning idag. Det är riktigt roligt att prova på och åka igen, synd bara att jag har tappat många av mina kunskaper sen konståkningen. Nu ska jag vara social!
Ha en bra lördagkväll. PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

(",) Om du gillar att sjunga och dessutom tycker om att stå framför eller bakom kameran så driver jag ett i mina ögon ganska ballt musikprojekt nästa år. ;)



Kommer info på min hemsida www.DragonPH.se inom kort. ;)



kramen

2009-11-21 @ 23:19:51
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

btw, addadde dig på bloglovin, adda gärna mig med ;)

2009-11-21 @ 23:23:45
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0