' Allt annat känns inte viktigt längre.

Allt runtomkring känns så oviktigt. Det spelar ingen roll vad jag har för kläder på mig idag. Det spelar ingen roll om vi förlorar en match, vad vi ska äta för mat, eller om håret är smutsigt. Allt jag väljer att göra viktigt i mitt liv nu, det är att komma ihåg Mimmi som den hon var, att visa min familj, mina vänner och min pojkvän hur oerhört tacksam jag är över att få dela mitt liv med dem. Hur mycket jag älskar dem. Att komma ihåg vad som är viktigt i livet. Det är det som är viktigt.

Det är tungt just nu. Men det ska det vara också. Det gäller bara att försöka acceptera det och vi vet varför det är tungt. För vi har förlorat en underbar tjej som lyste upp våra vardag. Vi tar oss igenom dagarna ändå så gott det går. Och jag kan erkänna att jag ler både på insidan och utsidan, när jag tänker på alla vackra minnen tillsammans med dig.

Jag kollade nyss på en video på min telefon när jag, Victor, Johan och Mimmi gick ute i skogen.. jag lyssnade tills jag hörde henne säga "Hannah, videobloggar du?" Och jag hör verkligen humorn i hennes röst. Hon tyckte nog att jag var lite konstig då.. och ja, jag försökte mig på att videoblogga. Men jag lade aldrig ut den. Kommer ni ihåg när jag skrev att jag skulle göra det? Det blev aldrig av men jag har den kvar, och det är jag glad över.
När jag orkar lyssna igenom hela, då ska jag lägga upp den här.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Krüger

Jag tänker på dig Hannah <3

2009-11-26 @ 11:26:35
Postat av: Hannah

Isabelle: Tack! <3

2009-11-26 @ 12:11:50
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Hannah

Isabelle: Tack! <3

2009-11-26 @ 12:11:50
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Madicken

Kram!!

2009-11-26 @ 13:57:18
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0