Lite om min vecka.

Kanske lite tråkig läsning det här men jag ligger i soffan och har allmänt tråkigt så tänkte berätta lite om hur veckan har varit..

I måndags jobbade jag, eller skulle jobba.. men åkte hem efter två timmar för jag hade ont i halsen och var illamående.. gjorde inte så mycket den dagen förutom att Victor kom och sällskapade mig på kvällen.

Tisdag åkte familjen till Malmö på morgonen, när jag och Victor vaknade gjorde vi ingenting speciellt här hemma, vid 18-tiden kom Johan, Martin och Emma & vi gjorde tacos, kollade på tv och spelade spel, mycket trevligt!

onsdagen vaknade jag rätt tidigt, tog ut hunden, gjorde fika, åkte hem till Victor och hämtade Clara, sen åkte vi hem hit och lagade mat och väckte Victor. Sen gick han ner på Karlslund och jag & Clara åkte till Präsnäset. Senare åkte vi till Karlslund också för det var ingen på p-näset vi kände.
På kvällen var jag och Victor här hemma, vi lagade kyckling och ris.. blev mycket gott :) sen hade vi lite mys här med musik å tända ljus och spelade kort & yatzy och så.. jättetrevligt var det. Efteråt tog vi bilen, åkte till Emma och lämnade hennes spel, hem till Martin och kollade när dom lana, sen max och sen hem och sov.

Idag, torsdag.. vaknade jag och i princip bara klädde på mig, väckte Victor, skjutsade hem honom å sen vidare till Niklas och hämtade upp honom för att åka ner på stan och äta lunch. Trevligt det med. Sen for jag och jobbade vilket var mindre trevligt, men vad gör man inte för pengarna! och patienterna såklart ;)
Slutade jobba vid 19-tiden, åkte hem och åt, städade lite, tog en dusch och sen har jag inte gjort så mycket mer! Mest legat i soffan och degat, men det får man väl göra när man är sjuk  och det regnar, hoppas jag.

Imorgon är det väl dumt att skriva om redan idag eftersom vad som helst kan hända, men vad jag vet är att jag inte tänker göra något särskilt.. försöka läsa ut boken. På kvällskvisten vankas det grillning. Mys!

Nu ska jag skiva i lite födelsedagar i min nya almanacka! Det skulle ju vara lite jobbigt om man glömde bort någons födelsedag liksom... ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0