Leksand

Jag börjar jobba om 1 timme och 45 min, innan det ska jag hinna packa, dammsuga rummet, vila en sväng, få i mig lite mat och åka till jobbet. Vilket betyder att jag kanske borde lägga ner datorn nu. Therese följer med till Leksand också och jag håller på att prata med henne på msn om vad vi ska packa och inte.. är ju en hel del att tänka på, typ kastruller och annat. Haha, hon kommer också att ta med sin dator så jag kanske kommer att kunna blogga därifrån, men jag vet inte än. Om inte annat så kanske jag bloggar ikväll när jag kommer hem från jobbet eller imorgon bitti när vi åker! Det märks väl helt enkelt.. om inte annat får ni ha det så bra!! ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Vad jobbar du med? :)

2009-07-29 @ 17:10:19
URL: http://hannnah.se
Postat av: Hannah - modell och sångerska

Jaha :D trivs du ?

2009-07-29 @ 21:32:34
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0