Nattens dröm

Statistiken stiger på min nya blogg och sjunker på min gamla, precis som jag hoppades! :) Lämna gärna ett spår efter er också!

Gud vad det kan kännas verkligt när man drömmer ibland. I samma ögonblick som man vaknar tror man att det är på riktigt, men när man fått känna efter lite och inser var man befinner sig, hur man egentligen känner och hur situationen är, då förstår man att det bara var en dröm.
Inatt drömde jag något konstigt, det var som att en annan person tagit över min pojkväns kropp. (Med en annan person vet jag precis vem det var men vill inte "peka ut" honom). Kanske inte tagit över, men han hade samma betéende om man säger så.

Vi var på skolan och jag gick fram till honom och han frågade om jag hade pratat med ******. (En tjej). Jag sa; nej, varför skulle jag? Innan det var färdigt sa han att han ville vara "uppdaterad". Jag antar att han ville känna sig fri, inte vara i ett förhållande. Och det slutade med att jag gjorde slut och han tyckte det var jättekonstigt.

Skulle kunna göra drömmen mycket längre och skriva mer detaljer men det känns ändå lite privat, trots att det var en dröm. Jag tror drömmar speglar en själv litegrann och därför struntar jag ibland i att berätta mina drömmar för någon. Jag vet inte varför jag drömde den här drömmen, jag har ju världens bästa pojkvän som behandlar mig som en liten prinsessa. Man kan inte vara annat än lycklig.

Kanske var därför jag drömde det, för jag är rädd att förlora denna lycka... rädd att han ska känna sig instängd.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Sv: Jag var i Freluga när jag var i Bollnäs. Jättemysigt :)



Tack för titten på min blogg, kika gärna förbi fler gånger :)

2009-07-24 @ 14:05:46
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0