' victors överraskningfest


Anna hackar gurkan till tacosen.


Martin och Sofie


Johan och Pontus


Therese och Linnea


Emma och Anna


Bella och Emma


Emma, Pontus, Anna & jag


Moa, Ejder och Nils
(med ansiktet hitåt)


Martin och Emma
som blev överlycklig när jag ställde fram popcorn (bild).


Här dansas det


Pontus, jag och Johan


Cajsa och Matilda


Frida, Hillvall och Mona.


Jag


Kåde


Har fler bilder också men det där får duga :) slutligen en bild på mig och Victor:








I princip alla Victor's kompisar överraskade honom i lördags. Han trodde att han skulle hem till mig och kolla på Robinson på kvällen med mig och Emma, men istället körde vi honom till en lokal där alla stog inpackad i köket och kom utrusandes till honom och började sjunga. Lite chockad han blev! Roligt var det så länge det varade :)

Tack till er som kom, och speciellt tack till er som hjälpte till!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis till Viktor från oss! kramar/Cicci o Tåmma

2009-12-16 @ 10:01:49
Postat av: Nisse

riktigt kul:) Tack för att du ordnade allt hanna:)



/Nisse

2009-12-17 @ 18:27:16
Postat av: Hannah

Cicci: han hälsar tack så jättemycket :)

Nisse: Vad kul att du tyckte det! :D

2009-12-17 @ 20:07:51
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0