' saco-mässa

Kom på att jag kanske inte ska vara så hemlighetsfull som jag var i det förra inlägget men jag var ganska nervös då. För att förtydliga det hela så sjöng jag solo på time after time och hallelujah igår, på en scen, inför en massa folk. Stolt!


Foto: Mamma (Anne)
På bild: Inga-lill som "behandlar" mig. För att komma till Inga-lill's hemsida klicka HÄR.

Idag har jag varit i Stockholm på Saco-mässa och kollat på olika utbildningar m.m. Något jag verkligen fastnade för och vill gå är en utbildning där man blir utbildad hud- och spaterapeut. Utbildningen ligger i Stockholm och är under ett år. Ska fundera på saken och jag hoppas verkligen att jag kommer kunna gå den utbildningen.

Kommentarer
Postat av: Tette

du kan ju lägga upp videon på time after time på bloggen ;)

2009-12-03 @ 19:46:20
Postat av: Ellet

Fan vad fin blogg du hade ! :)

2009-12-03 @ 20:16:26
URL: http://kkristiansen.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tette: Ja, det kanske jag kan göra!

2009-12-04 @ 10:42:57
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0