' lite smått och gott

Imorgon ska jag som sagt på bandy- Bollnäs-Edsbyn.

Men först ska jag, mamma, Victor och Christofer på stan och handla lite :) Jag ska iallafall köpa en tröja på JC och en foundation på Åhléns.
Tänkte gå in på audio video och kika lite också om dom har något roligt eftersom jag fick presentkort därifrån.

Ikväll var det tänkt att jag skulle på Sport in med Malin. Men jag har ont i både huvud och nacke. Har fått använda nack-kragen idag igen sen jag fick sådär ont sist. Mer om detta kan du läsa här.

Fick idag även veta om när begravningen för Mimmi skulle bli och då blev det lite för jobbigt för mig så därför bestämde vi oss för att ställa in ikväll, Malin var ändå inge sugen. Vi kanske tar det imorgonkväll istället :) Vore iallafall roligt att hitta på något för det var så längesen. Synd att inte Petra kan följa med som fått barn, för då hade man ju väckt lite minnen från förr :)

Så hur som helst blir det en hemmakväll för mig. Ska spela spel med mamma :) sen ska jag nog sova hos Victor.

Ha en fin juldagskväll. Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0