' juldagen

Har ni haft en bra jul? Vad fick ni i julklapp? :)

Själv fick jag:

- Trosor
- Sockar
- Vantar
- 2 scarfs

- Skor
- Basic-kokboken (för dig som flyttar hemifrån)
- Köpmannacheckar
- 2 biobiljetter
- 1 bandybiljett
- Presentkort
Åhléns, Presenter & smide och Audio Video.
- 1 tubtopp
- 1 klänning
- 2 armband
- 1 halsband
- 1 ring

- Morgonrock från Kappahl
- Väska med 2 necessärer
- Hårblås
- Prydnadsängel
- Presentkort på massage
- 2 böcker
av Sophie Kinsella (världens bästa författare, enligt mig)
- 2 andra böcker
- Pengar


& jag är supernöjd! :) Hade en mysig dag. Just nu hittar jag inte kamerasladden men när jag gjort det så lovar jag bilder :) Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: therese jonsson

Ja fick också min morgonrock där ifrån :)

2009-12-25 @ 17:52:36
URL: http://thereesejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0