' Svaren del 1 av 2

  • Vad är din favoriträtt?
- Oj, vilken svår fråga. Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara där, men jag måste säga att det iallafall är någon av pappas rätter!

  • Vad fick dig att börja blogga?
- Jag vet faktiskt inte. Jag kommer inte ihåg när jag startade en blogg, det är iallafall säkert 4-5 år sedan. Men jag tycker ju om att skriva och jag ville säkerligen prova på något nytt. :) och det ångrar jag inte idag.

  • Vad är roligast samt sämst med att driva en öppen blogg?
- Det roligaste med att ha en egen blogg är att ha en egen sida som är bara min. Haha :) där jag kan dela med mig av min text och mina bilder. Det är också roligt när man får feedback för det man gör!
- Det sämsta måste nog vara när man har total bloggtorka. Man känner pressen att man måste uppdatera också blir det något slarvigt inlägg som man kanske egentligen borde ha struntat i :p Annars tycker jag inte det finns något dåligt, jag själv får ju inte (tack och lov) massa elaka kommentarer som många bloggare/bloggerskor kan få. Men det beror väl också på är en "liten" bloggerska..haha

  • Hur länge har du och din kille vart tillsammans?
- Vi firar 1 år tillsammans, om 13 dagar! :)

  • Vad ska du göra efter gymnasiet? Några planer?
- Jag kanske har lite för många planer. :) hihi, nej men seriöst så vill jag ganska mycket och har velat fram och tillbaka länge mellan både barnläkare, sjukgymnast, lärare, hud- och spaterapeut, barnmorska, socionom... listan kan göras lång.
Det jag har kommit fram till nu är att jag ska ta ett sabbatsår efter gymnasiet för att vila upp mig och ev. ta en kurs där man lär sig hantera sin stress eller något. Det har varit lite mycket det senaste året därför behöver jag koppla av. Så jag ska helt enkelt förbereda mig inför arbetslivet. Kanske jobba lite extra. Just nu är jag mest inne på hud- och spaterapeut av olika anledningar. Kanske pluggar till det innan det är färdigt! En sak är säker, det är iallafall att jag ska flytta till en ny stad och plugga när jag är redo för det.

  • Hur många läsare har du?
- Jag måste säga att min statistik varierar helt från dag till dag! Förut hade jag mellan 25-40 läsare om dagen ungefär. Sedan när min kompis Mimmi gick bort steg den ända till 150 läsare om dagen. Mest för att folk är nyfikna tror jag. Nu ligger min statistik på mellan 70-90 läsare om dagen.

  • Vad är det bästa du vet?
- Bra fråga. Det är mycket jag tycker om att göra, som att fotografera och dansa och sjunga och ja.. sjunga är nog det bästa jag vet. Men, näe.. jag måste säga att vara med min familj och min pojkvän är det absolut bästa jag vet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0