' Ett sista farväl

Imorgon är en dag som jag gruvar mig för att ta mig igenom. Jag vill inte behöva ta ett sista farväl av dig. Men nu har ödet bestämt att det är så vilket gör otroligt ont i mitt hjärta. Dagen är imorgon, och den dagen skulle i det här läget kommit vilket som, så det är lika bra att ta sig igenom den så att man på något vis kan slappna av och försöka leva vidare sedan. Det är bara din kropp vi tar farväl av. Minnena kommer alltid bli detsamma. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och i mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in på min blogg och sög din åsikt om vilken jacka som är snyggats.



PS. fin blogg förressten..

2009-12-29 @ 12:51:56
URL: http://foii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0