' Alla julklappar är klar.

Igår var jag ut på Tranan, och det var faktiskt kul! Sjöng karaoke och allt, roligt när dom har lite annorlunda saker där så det finns mer att göra.

Idag har jag varit på stan och handlat klart ALLA julklappar plus några presenter till dom som fyller år nu runt jul! :) Så det är mycket skönt. Har lite saker kvar att fixa inför jul men sen kan man bara slappna av.

Funderar på att åka lite skoter med mina bröder efter vi ätit middag men frågan är om man vågar sig ut i kylan? :) Förra vintern fick jag ju köldskador på kinderna efter jag åkt skoter..det vill jag inte vara med om igen!

Ha en bra lördagkväll allihop. ♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

Man behöver ju inte åka just när det är över -10 grader....;) o annars kan man ju ha rånarluva! Tåmma har grejer oxå säger han... Hör av dig i såfall! kram

2009-12-19 @ 18:49:33
Postat av: Hannah

Svar: Tack! Men jag stannade inne, och det gjorde jag nog rätt i också känns det som :)

2009-12-19 @ 22:47:22
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0