Vi har gjort det igen

Vi lyckades självklart på jobbet, idag igen! Therese glömde sin nyckel hemma imorse så båda har sprungit med min. Men innan lunch skulle jag ge medicin så jag la nyckeln på skrivbordet, lämnade dörren öppen, gav medicin och skulle skynda mig tillbaka för att hämta nyckeln - så smäller Therese igen dörren. Jag: NEJ! jag hoppas du tog med nyckeln ut...?? Therese: va? nyckeln...?

Åh...

haha, där stog vi. Så tänkte vi att vi kunde åka till Robin och låna hans nyckel, men just det.. vi hade bilnycklarna inne på kontoret båda två! Telefonen inlåst.. ja.. så therese fick skicka sms till Robin (utan körkort) som så snällt tog en promenad hit.. tur det!

Man märker att man är lite flokig när till och med patienterna skrattar åt oss.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0