Träffat Holly idag



Ja, som sagt. Hon var sjukt söt! Å luktade väldigt gott... :) hihi.

Imorse när jag vaknade åkte jag till Ludvig och var lite barnvakt, men rätt så snabbt åkte vi ner på stan och köpte lite glass sen vidare till Björktjära för att hämta upp Victor & Clara, sen åkte vi på karlslund och badade. Var där i princip hela dagen, sen åkte vi iväg och träffade Holly. Jag, Hanna & Victor. Tog lite bilder, men dom får ni se imorgon eller något. Jobbar 07.30-12:30, 16:45-21:45. Så det blir läggdags för mig alldeles strax...

Har varit på Karlslund på kvällskvisten också och spelat lite kubb ett gäng, mycket mysigt. Och med mig hem fick jag några myggbett, men, det hör ju sommaren till.
Just nu sitter jag och smuttar på en varm choklad och funderar på att borsta tänderna, jo det blir nog så. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0