Nytt från stan

Tråkigt att ni inte kommenterar! Är ni rädda för mig eller nåt? ;)

Hur som helst har min pojkvän stått ut att gå på stan 3 timmar med mig idag, men det är sånt han får ta när jag bjuder honom på lunch! Haha. Vi åt på kina restaurangen- muy bueno!

Jag hittade en klocka, en adidasjacka, en topp, ett par höstskor (reebok), ett halsband, ett par örhängen och en sop! haha. Lite humoristiskt med en sop sådär kanske, men jag bor ju i en stuga på gården och då blir det lätt skräpigt när man går in och ut med skorna hela tiden och då är det lämpligare med en sop än att springa ut och in med dammsugaren varje dag..

Jag tror jag fick med allt jag köpt. Visar troligen bilder på grejerna någon dag här :)

Nu måste jag verkligen springa och kissa sen ska jag och Victor hämta upp Emelie, Martin & Johan för vi + Chrille ska baka pizza och spela spel ikväll! Jag är hungrig.. tjingeling :) ♥

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Tack själv:D i dag har jag mest tagit det lugnt och sen haft en mysig kväll med pappa och syster. Ätit på lite restaurang och så:D Händer annars i veckan då?:)

Ha en bra kväll

KRAM

2009-08-11 @ 22:08:25
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0