Ny telefon

Eftersom jag inte förstår mig på min samsung och det inte går att filma, gå in på internet eller så, så har jag beställt en ny telefon.. den ser ut som såhär:


Visst är den snygg? :D

Jag beställde den med abonnemang för det kostade bara 59 kr/mån och då ringer man gratis inom halebop och får 3000 fria sms hela månaden. Asbra tycker jag! Dessutom slipper jag köpa en mp3 nu.

3,2 MP kamera
- Shake control-funktion
- Walk Mate stegräknare
- TrackIDTM
- FM-Radio
- Geststyrning
- Videosamtal
- Bluetooth och USB
- Plats för minneskort (8GB)
- Style-UpTM-skal medföljer

Mamma hjälpte mig och vi beställde från halebop.se, så det borde väl komma den här veckan. Allt gick på lite drygt 1.800:- Nice price!


Så nu kommer jag kunna blogga från mobilen också :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket smycke! Vill också ha en så´n! Kram

2009-08-10 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0