12 augusti

Haha, besöksrekord på bloggen igår! Jippie.. Men jag förstår inte varför jag fortfarande har lika många besökare varje dag på min gamla blogg, som på den här. Har ni inte lärt er den nya bloggadressen än så ni måste klicka er in på den gamla eller? haha :)

Igår spelade vi som sagt spel och bakade pizza. Det var jättegott och mysigt! Trots att vi inte var riktigt överrens under spelets gång men så kan det gå. Vi spelade monopol och chicago!

Idag har jag; hämtat ut min nya mobil, noppat ögonbryn + färgat fransarna & brynen! Jag har även hämtat ut pengar jag fått tillbaka från skatten. Så den här dagen har varit en bra dag kan man säga. Nu ska jag sätta igång att jobba lite. Har bytt tur med Therese imorgon så jag jobbar  6.45-14.00 istället för 7.30-16.30, skönt att sluta lite tidigare!

Idag har jag och Victor även varit tillsammans i 7 månader!  ♥ Grattis till oss.

Ha det bra alla! :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis till er!:-) Tåmma o jag blev "riktiga" sambos på vår 9-månadersdag; snabbt marscherat kanske, men känns det rätt så varför tveka? Man kan gå miste om nåt om man hela tiden håller igen av rädsla för att misslyckas! Kram!

2009-08-13 @ 08:49:33
Postat av: Hannah

Tack! & grattis i efterskott till er :) hihi. Ja, men precis! Och 9 månader, jag tycker det känns som mycket längre sen! Men precis, tvekar man är det ju för att man är orolig för vad andra ska tycka! Och det borde man strunta i för man gör det för sin egen skull! :) Kram

2009-08-13 @ 13:17:20
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0