Smått och gott

Är på lite bättre humör nu. Önskar bara att man inte jämt ska behöva bli lika förvånad när livet tar snabb vändning. Men det är samma visa varje gång. Hur som helst är jag som sagt på bättre humör och vi får väl hoppas att det håller i sig. Nog pratat om det.

Idag har jag jobbat, till stängning. Så jag stängde, gick hem, försökte få i mig lite kräm och mjölk och åkte sedan ner mot gymmet där jag äntligen köpte mig en träningskort. Sen tränade jag en timme och gud så skönt det var. Det är sån frihet med träningskort så man kan träna när man vill och hur man vill. Speciellt när man har kombinationskort. Då kan man ju välja på både gruppträning, gym och vattenaktivitet. Skönt!
Har kikat på skor på H&M också..
Men de skulle inte komma förrän om tre veckor, och så länge orkar jag inte vänta. Så jag får kila ner på stan när jag fått lön och leta nåt liknande där istället.. Dessutom skulle det inte skada om stövlarna var liiite högre..
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen väntar sängen. Imorgon ska jag äntligen få färga och noppa mina ögonbryn, och färga ögonfransarna. Jag behöver en rejäl uppfräschning nu. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Det låter bra att du mår lite bättre! Och att köpa gymkort kan nog vara ditt livs bästa val! Det finns inge bättre än att träna när man är ledsen eller arg. Ta ut alla sina känslor genom sina muskler och adrenalin! Klockrent!



Stor kram

2010-09-21 @ 22:54:27
URL: http://mypedersen.se
Postat av: Pedersen

Justja, glömde skriva det jag egentligen skulle skriva :p

Jag köpte liknande stövlar/boots, fast lite snyggare ;) på DinSko, så åk hit och kolla för de har fått in massor av snygga stövlar och boots! Just nu är det 20% till medlemmar och man får 30% om man blir medlem, så skynda skynda! :) Mina stövlar skulle ha kostat 600 men fick dem för 417kr när jag blev medlem! ;D



Ha det så bra!

2010-09-21 @ 22:56:07
URL: http://mypedersen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0