Sorterat och möblerat


Har inskaffat mig en så kallad sminkhörna idag.

Idag har jag varit grym!
För jag har städat i 7 timmar. Eller egentligen skulle jag väl inte påstå att jag har städat. För jag har jämt städat. Klarar inte av när det är stökigt. Men för att beskriva mig lite närmre så är jag ju väldigt ordningssam, gillar förändringar och är liiite av en perfektionist. Därför har jag möblerat om rummet, sorterat saker som redan var sorterade men som jag tydligen tyckte skulle sorteras på ett nytt sätt, och.. ja vad har jag mer gjort? Jag har väl inte gjort så mycket mer men ändå har det tagit mig 7 timmar. Men ska det va så ska det. Och är man lite utav en perfektionst, ja då har var sak sin plats och det är viktigt. Men nu är jag färdig så nu ska jag belöna mig själv med att lägga mig i min nybäddade säng, äta chips och kolla på film! Bara för att det är söndag liksom. Älskar söndagar. Söndagar=man-får-jätte-mycket-gjort-på-dagarna-och-på-kvällarna-kan-man-ta-det-lugnt-och-bara-mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0