2 kalas, middag och utgång!

I fredags var jag hos Victor och vi kollade på Idol med Fredde. Åkte hem och sov eftersom victor skulle spela bortamatch på lördagen.

På lördagen fyllde Victors lillasyster 5 år, så jag åkte dit på kalas. Hon fick hela "serien" eller vad man ska kalla det för, med Nils Holgersson-filmerna av mig och Victor. Dock kunde han inte närvara på kalaset eftersom han var borta hela dagen.
Efter kalaset åkte jag direkt till mormor där min lillebror vart och lagat mat med henne. Det blev öring (som lillebror fiskat upp alldeles själv) med pressad potatis, dillsås och avocado. Sjukt gott!
Efter det blev det utgång. Dock ingen höjdare måste jag säga. Får ta igen det en annan dag. Vi åkte dit halv 11, åkte hem vid 12 igen. Bättre lycka nästa gång...
Igår, söndag, var det kalas igen! Då fyllde min lilla "kusin" Elvira år. Så jag och Victor åkte dit efter min fotografering som jag hade haft. Hon fick ett rosa linne och 1 par jeansleggings av oss;
Skitsöt! Efter det följde vi med pappa och dom till ett ställe i Runemo för att kolla efter björnar, dom är tydligen där samma tid varje kväll, men vi var lite tidig och med min otur skulle vi såklart inte få se några björnar. Så vi åkte hem till Bollan igen och det blev middag på Take Off för min och Victors del, sen begav vi oss till Johan för att kolla på söndags-film med han och Piggy.. Irene Huss blev det.


Nu är det måndag och ny arbetsvecka börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0