' Skönhetsfavoriter 2010

Linda hade gjort en lista på sin blogg så jag snor den! Dels för att det kanske är kul för er att se vad jag använder men också för mig själv. :)


(Det här var alldeles innan jag noppade och färgade mina ögonbryn. Gud så'n skillnad det är!)

HUDVÅRD


Rengöring: Decléor's cleansing milk och Loréal's cashmere milk
Ansiktsvatten: Decléor's tonifying lotion
Peeling: Ingen just men men ska köpa; Visibly Clear Scrub från Neutrogena.
Ansiktsmask: Vanliga 15-kronors från Åhléns m.m.
Remover för ögonmakeup: Samma som på "rengöring"
Dagkräm: Vanlig hudkräm från Oliv - parfymfri
Nattkräm: Oliv naturelle - sensitive (parfymfri)
Ögonkräm: Använder ingen ögonkräm.
Solskydd: Garnier's solskyddsspray spf 10 (fuktgivande, vattenfast, kladdfri, UVA/UVB-filter) och Hawaiian Tropic (kokosolja)
Duschkräm:
Varierar
Body butter
: Använder inget sådant just nu.
Bodylotion: Oliv - parfymfria
Skrubb: Inget


HÅRVÅRD



Schampo: Franck provost expert nutrition
BalsamFranck provost expert nutrition
Inpackning: Ingen
Leave-in treatment: Ingen där heller..


SMINK


Primer, ansikte: i.d bareVitamins
Primer, ögon: samma som ovan
Foundation flytande: Isadora velvet touch nr 43 (nougat beige) eller Mary Kay medium -coverage foundation
Foundation mineral: I.D bareMinerals
Concealer: En som jag fått av SOLO för längesedan
Löst puder: Inget
Fast puder: inget där heller
Rouge: I.D bareMinerals
Highlighter: Isadora showbelle highlighter
Bronzer: ingen
Mascara: 2 olika från maybelline. *define-a-lash och *The colossal volum express
Eyeliner: Isadora colorful eyeliner 10 black
Glittereyeliner: Ingen
Kajalpenna: H&M's egna.
Ögonbrynspenna: har ingen just nu men skulle behöva
Ögonbrynsgel: ingen
Ögonskugga, fastViva la Diva
Ögonskugga, lös: I.D
Ögonskugga, kräm
: Ingen
Läppenna: Använder aldrig läppenna
Läppstift: mané cosmetics och gallery colours i färgerna rött och rosa
Läppglans:
Victoria's secret, Mary kay och Loréal glam shine 6H
Vårdande: -


DOFT


Doft dag: ingen p.g.a astma
Doft kväll:
ingen p.g.a astma


NAGLAR


Överlack: Inget, måste införskaffa mig ett. Vet att jag skrev på bloggen att jag köpt ett men menade nagelförstärkning
Lack: Många fina somriga! Har många olika rosa jag gillar :)

Den var väldigt nyttig att göra tycker jag, för jag inser verkligen att jag borde ta tag i rengöring med mera. Så nu blir det skärpning på den fronten! Vill också meddela att det kommer ett inlägg med vad jag använder för produkter, smink med mera!

Kommentarer
Postat av: bissa

Shiiit Va Fin Du Var :)

2010-10-29 @ 18:30:43
URL: http://gnagetinferno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0