' Storstädningen är överstökad ;)

FY F'N VAD SKÖNT!! Det tog mig två dagar att storstäda mitt "lilla" rum men nu är jag äntligen klar!! Ligger i den renbäddade sängen och har precis duschat och bara njuter, haha. Gud sån tid det tog, jag har dammat, dammsugit, möblerat om, rensat och sorterat om i alla lådor, rensat garderoben (vilket innebär att jag kastade alla kläder jag hade på sängen och satte igång att rensa) och sen hängt/vikt in dom i garderoben igen :)
Som ni kanske vet (=läst tidigare) hatar jag när det är stökigt runt omkring mig, jag har speciella lådor för allting och kläderna ligger/hänger i en speciell ordning i garderoben och byrån. Var sak har sin plats liksom.
Är jag hos andra och det är stökigt bryr jag mig inte alls, utan det är bara det att jag vill ha ordning på mina egna saker och slippa bli stressad över att det är stökigt. Tänkte visa några bilder på hur rummet blev:
Sängen!
Byrån där jag har alla "prylar". Som ni ser har jag råkat kladda nån kräm på den, men den måste nog ändå målas om.
Byrån med de flesta kläderna!
Träningskläder, underkläder & badkläder, tjocktröjor, tunna långärmade och t-shirtar, jeans & mjukisbyxor, sommarkläder "nertill" vill säga shorts, kjolar och tights.
Tv'n och ett skåp med alla böcker och andra saker.
Och slutligen min garderob med bruna skynken där jag har klänningar, tunikor, cardigans, skjortor och västar! :)
Det här rummet skulle verkligen behövas tapetseras om. Inget fel på färgerna men tapeten börjar lossna på vissa ställen och det är märken i tapeten som ni kanske ser. Well well, nu ska jag titta på OC! Ha det bäst ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fint:)

2010-07-25 @ 19:08:54
URL: http://matiiildaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0