' Snart är barnvaktandet över för den här gången

SNART är barnvaktandet över och då kommer jag igång med fotograferingar, bilder och bloggande igen! Redan ikväll kommer det upp lite bilder från Rockweekend faktiskt :) Sen ska jag även fixa lite med photoshop och planera  tre fotograferingar som jag har, tema; cross, häst och bröllop! MYS.

Idag har vi varit på stranden. Tog med oss resterna från frukosten vilket var äggröra, prinskorv och köttbullar. Mammas klassiker :) barnen åt och när vi kom hem åt de upp resten så nu klarar de väl sig ett tag, därför ska jag och Victor kolla på 2 ½ men samtidigt som vi håller ett öga på barnen.
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: okej tack :)

2010-07-11 @ 16:15:37
URL: http://erikastolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0