' Lugn dag

Det blir lite tråkiga inlägg nu eftersom jag inte har kameran eller några bilder då vi är barnvakt. Igår hände något hela tiden, det var stranden, brännbollsträning, barnen lekte i lekparken och sen hem för lite fredagsmys innan alla gick och la sig. Men idag är det bara lugnt. Solen skiner ju inte så barnen sitter i soffan och kollar på tv och efter lunch ska vi en sväng på bibblan för de ville dit.


Måste bara säga att jag har blivit så peppad på att träna igen. Gjorde ett test nyss som finns i min "hälsoalmanacka" vilken träningsform som passade mig bäst och då skulle jag träna aerobics, step up, gympa och bodyjump. Sen skulle jag variera mig med yoga, pilates, Qigong, tai chi, stepp- och showdance och en massa annan dans. Låter helt okej för min del! Får passa på att träna på sporthallen nu när det är "gråa dagar" ute..

Nu ska jag och Victor passa på att se på 2½men medan tjejerna ser på tv. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0