' Kvällsuppdatering

Hej allihop! Bloggar från mormor nu, har varit här på middag. Har inte uppdaterat på hela dagen på grund av att jag har varit och fotograferat på eftermiddagen och nu ikväll blev jag så dålig i magen troligtvis p.g.a värmen och alla oregelbundna tider. Vi hade inget varmvatten som alla andra med fjärrvärme här omkring idag då de stängt av den, så jag ställde mig i duschen och spolade kallvatten över mig själv för att inte svimma. Den där magen vetni, inte roligt alls.



Bilder från dagens fotografering kommer när jag är klar med dom, även mer bilder från gårdagens fotografering. Mamma tycker jag ska gå en fotokurs och en photoshopkurs vilket kan vara en bra erfarenhet och jag får utvecklas och kan ta mer betalt för mina fotograferingar.



Nu ska jag & Victor åka och hyra film sen åka hem och bara ta det lugnt. Imorgon väntar troligtvis ännu en dag på stranden, yr.no visar strålande sol och 27 grader. Just nu spöregnar det, om inte haglar, och åskar. Tycker faktiskt det är ganska mysigt och skönt! Men nu ska vi sticka, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0